Saturday, June 24, 2006

Got my expected answer from her today.

It has been a long wait for me. Almost one and a half month since we last talk with one another. Actually everything should have ended during the last meeting on 12/5. But who knows that an SMS can change everything. That wait was forwarded till both of our Exams were finished. After the long wait during this time, the only answer I ever get was: "friend, hope you can adopt, honestly!" from an MSN message.
Her words are misleading but I know her too well. She meant for me to accept her decision which I have known long ago. I only wonder why the long wait? No one like to be kept in suspense, I was never one who likes it. I know I can accept the truth. If love is no longer there, I will accept it. Anyway, time has once again given me the strenght to carry on with my life.

This will be the last time going over this story and I shall put it into memories and my Blog.

有个女孩让我好想念。
忘了是怎么开始也许就是对你的一种感觉。
忽然间发现自己早已深深的爱上你, 真的就是很简单。原来这样就是恋爱。
28/2/06 和你开始一起手牵手。
13/4/06 你说你累了, 已無法再愛上誰。 你对我早已没感觉。 你说要我死了这颗心。
但也许我自己太在意被抛弃, 无法忍受失去你,失去的爱, 孤单和悲伤。
你知道吗,我不能面对自己, 怎么能忘记你?
回想与你约会过的地方,在脑海里都舍不得删。
心碎了才懂,我的每一分钟因为有你我活得更精彩。
但我发现你早已经放弃我, 我也知道不能再留住你。
我感谢你对我这样的坦白 但我给你的爱暂时收不回来。
我不舍得,不舍得也已与你分手了。
分手了,我们的故事就这样结束了, 梦也醒了。
你知道吗,走了好远我也知道不能没有骨气。
最后的力气我留给忘记。
一切都在变化, 不知不觉中就在我醒来时,
时间把爱过的证据和记忆也给冲淡了。

想不到原来我己经不用再问自己后不后悔,因为我已不再爱了。
原来我也是累了, 对你的记忆早已飞出了我的世界。
我们也只能做普通、普通、普通朋友了。
Just friends.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home